Masz 90 dni na sprawdzenie produktu i ewentualną jego wymianę.
Uwaga. Wymianę, nie zwrot.
Chcemy, aby zakupy w naszym sklepie były nie tylko przyjemnością, ale także bezstresowe! Dlatego z radością informujemy, że jeśli z jakiegoś powodu pomylisz się w wyborze rozmiaru czy wariantu produktu, nie musisz się martwić. Oferujemy możliwość bezpłatnej wymiany na produkt właściwy! Masz aż 90 dni od daty zakupu, aby produkt spełniający poniższe warunki został szybko i sprawnie wymieniony na taki, który w 100% spełni oczekiwania.
Kwalifikacja produktu do wymiany
- Produkt z oznaczeniem w kategorii i na karcie produktu:
- Wymiana jest możliwa wyłącznie dla produktów, które posiadają wyraźne oznaczenie na swojej karcie produktu informujące o możliwości wymiany.
- Przyczyny kwalifikujące produkt do wymiany:
- Klient może dokonać wymiany, jeśli zamówił produkt w nieprawidłowym rozmiarze, kolorze lub wersji.
- Wymiana jest akceptowana jedynie w przypadku, gdy produkt nadal spełnia warunki zgodności z oryginalnym zamówieniem.
- Okres uprawniający do wymiany:
- Klient ma prawo dokonać wymiany w ciągu 90 dni od daty zakupu. Po tym okresie, niestety, procedura wymiany nie będzie możliwa.
- Bezpłatność wymiany:
- Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania i/lub montażu.
- Wymiana produktu, spełniającego powyższe warunki, odbywa się bez dodatkowych kosztów dla klienta.
- W przypadku wymiany nie wymagającej rozliczenia różnicy w cenie produktów, nie pobieramy dodatkowych opłat.
Procedury wymiany
- Zamówienie nowych produktów:
- Przejdź na naszą stronę internetową i dokonaj zamówienia nowych produktów, na które chcesz wymienić obecne.
- W sekcji "Sposób dostawy" wpisz w "Uwagi do zamówienia":
"WYMIANA zamówienia nr XXXXXX".
- Przygotowanie paczki do wymiany:
- Wyślij obecne produkty do wymiany, dołączając do przesyłki:
- Minimum 1 klucz.
- Numer zamówienia nowych produktów
(podany w punkcie 1). - Dane rachunku bankowego, na który ma być zwrócona płatność za zwracane produkty.
- Numer i datę faktury zakupu oryginalnych produktów.
- Wyślij obecne produkty do wymiany, dołączając do przesyłki:
- Wysyłka paczki:
- Paczkę wyślij pod adres:
Grupa INFINITY - SERWIS
ul. Szafirowa 53
44-100 Gliwice
tel. 32 411-69-98
e-mail: kontakt@jeden-klucz.pl - Upewnij się, że paczka jest starannie zabezpieczona.
- Paczkę wyślij pod adres:
- Potwierdzenie i realizacja wymiany:
- Po otrzymaniu paczki dokładnie zweryfikujemy przesyłane produkty i spełnienie warunków wymiany.
- W przypadku spełnienia warunków, zostanie wystawiona korekta faktury i nastąpi zwrot płatności.
- Zwrot płatności:
- Zwrot płatności za zwracane produkty zostanie dokonany na podany przez Ciebie rachunek bankowy.