Masz 90 dni na sprawdzenie produktu i ewentualną jego wymianę.

Uwaga. Wymianę, nie zwrot.

Chcemy, aby zakupy w naszym sklepie były nie tylko przyjemnością, ale także bezstresowe! Dlatego z radością informujemy, że jeśli z jakiegoś powodu pomylisz się w wyborze rozmiaru czy wariantu produktu, nie musisz się martwić. Oferujemy możliwość bezpłatnej wymiany na produkt właściwy! Masz aż 90 dni od daty zakupu, aby produkt spełniający poniższe warunki został szybko i sprawnie wymieniony na taki, który w 100% spełni oczekiwania.

Co i jak wymienisz?

Kwalifikacja produktu do wymiany

  1. Produkt z oznaczeniem w kategorii i na karcie produktu:
    • Wymiana jest możliwa wyłącznie dla produktów, które posiadają wyraźne oznaczenie na swojej karcie produktu informujące o możliwości wymiany.
  2. Przyczyny kwalifikujące produkt do wymiany:
    • Klient może dokonać wymiany, jeśli zamówił produkt w nieprawidłowym rozmiarze, kolorze lub wersji.
    • Wymiana jest akceptowana jedynie w przypadku, gdy produkt nadal spełnia warunki zgodności z oryginalnym zamówieniem.
  3. Okres uprawniający do wymiany:
    • Klient ma prawo dokonać wymiany w ciągu 90 dni od daty zakupu. Po tym okresie, niestety, procedura wymiany nie będzie możliwa.
  4. Bezpłatność wymiany:
    • Wymieniany produkt nie może nosić śladów używania i/lub montażu.
    • Wymiana produktu, spełniającego powyższe warunki, odbywa się bez dodatkowych kosztów dla klienta.
    • W przypadku wymiany nie wymagającej rozliczenia różnicy w cenie produktów, nie pobieramy dodatkowych opłat.
Wymiana produktów
Wymiana produktów
Jak wymienisz?

Procedury wymiany

  1. Zamówienie nowych produktów:
    • Przejdź na naszą stronę internetową i dokonaj zamówienia nowych produktów, na które chcesz wymienić obecne.
    • W sekcji "Sposób dostawy" wpisz w "Uwagi do zamówienia":
      "WYMIANA zamówienia nr XXXXXX".
  2. Przygotowanie paczki do wymiany:
    • Wyślij obecne produkty do wymiany, dołączając do przesyłki:
      • Minimum 1 klucz.
      • Numer zamówienia nowych produktów
        (podany w punkcie 1).
      • Dane rachunku bankowego, na który ma być zwrócona płatność za zwracane produkty.
      • Numer i datę faktury zakupu oryginalnych produktów.
  3. Wysyłka paczki:
    • Paczkę wyślij pod adres:
      Grupa INFINITY - SERWIS
      ul. Szafirowa 53
      44-100 Gliwice
      tel. 32 411-69-98
      e-mail: kontakt@jeden-klucz.pl
    • Upewnij się, że paczka jest starannie zabezpieczona.
  4. Potwierdzenie i realizacja wymiany:
    • Po otrzymaniu paczki dokładnie zweryfikujemy przesyłane produkty i spełnienie warunków wymiany.
    • W przypadku spełnienia warunków, zostanie wystawiona korekta faktury i nastąpi zwrot płatności.
  5. Zwrot płatności:
    • Zwrot płatności za zwracane produkty zostanie dokonany na podany przez Ciebie rachunek bankowy.

Dbamy o Twoją prywatność

Używamy plików cookies w celu usprawnienia działania witryny oraz prezentowania usług i ofert dostosowanych do Twoich potrzeb, jak również do personalizowania reklam. Klikając przycisk "Zaakceptuj i Zamknij" wyrażasz zgodę na wykorzystanie plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej o używaniu plików cookies i przetwarzaniu Twoich danych zapoznaj się z naszą Polityką prywatności